Apreneu què és el CPM i com s'utilitza en el pressupost en línia
EQ - QU
Taula de continguts:
- Definició de CPM
- Impressió
- Com desglossa CPM el cost de la publicitat al vostre lloc web
- Com i on obtenir el trànsit de publicitat de CPM
Si voleu comprar espais publicitaris en línia, tindreu el terme CPM ràpidament. És un terme utilitzat per la indústria per parlar sobre els costos de les "impressions d’anuncis" i és, amb diferència, la unitat de mesura més comuna que s’utilitza en la publicitat digital. També és la manera més habitual de comprar i vendre espais publicitaris digitals.
Definició de CPM
CPM significa Cost per Mille i és una altra manera de dir Cost per mil. En aquest cas, 1.000 impressions en un lloc web. No s'ha de confondre amb altres termes similars, però diferents, incloent CPC (Cost per clic) i CPA (cost per acció / adquisició).
Impressió
Algunes vegades es coneix com a vista o com a vista d’anuncis, una impressió d’anuncis equival a un servidor d’anuncis que s’anomena en resposta a una sol·licitud de pàgina del navegador d’un usuari. Això és tot i això és tot. Algunes persones creuen erròniament que les impressions d’anuncis són anuncis que s’han mostrat a un usuari (ja sigui que ho notin o no), en un lloc web o en un altre mitjà en línia. Això és factual incorrecte.
Lamentablement, això també significa que les estadístiques d’impressions publicitàries sovint són incorrectes o són francament fraudulentes. Fins al 15 per cent del temps, els anuncis publicats són incorrectes. A continuació, hi ha impressions d’anuncis del trànsit de bot, (un bot és un programari automatitzat que es pot utilitzar per augmentar el nombre de trànsit o persones SPAM), cosa que significa que cap usuari físic mai ha tingut oportunitat de veure l’anunci. Fins al 60% del trànsit d’anuncis prové d’aquests robots. I, finalment, hi ha frau d’impressions publicitàries. En aquest cas, els usuaris sense escrúpols amaguen anuncis darrere d’altres anuncis, que atrauen les xarxes d’anuncis a anuncis amb CPM més alts al lloc.
Això també augmenta el nombre d’impressions d’anuncis, cosa que costa encara més als anunciants. Podeu fer-ho en un excel·lent article de Reid Tatoris.
Com desglossa CPM el cost de la publicitat al vostre lloc web
Per tant, diguem que teniu un lloc web i voleu utilitzar-lo per publicar anuncis i guanyar diners mes a mes. Bé, necessitareu seure i esbrinar quin tipus d’ingressos mensuals us sentiran còmodes. Si el vostre lloc web és nou i té relativament poc trànsit, no guanyareu molts diners, de manera que el vostre CPM serà molt baix. Si el vostre lloc web té un trànsit elevat, el CPM serà més gran.
Hi ha dos tipus diferents de taxes de CPM: fixes i variables. Les tarifes fixes són més fàcils de treballar, ja que teniu un valor definitiu per posar-les en contra de les impressions publicades. Els CPM variables són una mica més difícils de treballar i aquestes tarifes es diferiran en funció del tema del vostre lloc web, del país en què es trobi, de l’anunciant, etc.
Fem algunes matemàtiques ràpides. Teniu un lloc web i té una mitjana de 40.000 visitants al mes, amb un total de 120.000 visites de pàgines al mes. Quin valor té el vostre lloc web per a vosaltres?
Bé, en un CPM de 5 dòlars (que és lleugerament superior a la mitjana del 2017), el calcularíeu d’aquesta manera:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Múltiples d’aquest número 12 i esteu buscant un lloc web amb un valor de 7.200 dòlars en ingressos publicitaris per any. Quan teniu en compte els milions de visualitzacions de pàgines que serveixen alguns llocs web cada mes, podeu veure el rendible comercialització de CPM en alguns llocs. De fet, els col·laboradors de YouTube més reeixits fan milions de dòlars cada any per només una part dels ingressos publicitaris que YouTube recopila de les seves pàgines.
Com i on obtenir el trànsit de publicitat de CPM
Si heu llegit tot això i esteu interessats a generar ingressos de CPM a través del vostre lloc web, la següent pregunta lògica és "on començar?"
No podreu acostar-vos a empreses i demanar-los que comencin a publicar anuncis al vostre lloc. Hi ha llocs web i empreses construïdes al voltant del servei de trànsit a llocs com el vostre, i són molt fàcils de començar.
Alguns dels millors per començar amb:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Creeu comptes amb alguns d’aquests i experimenteu-ho. Un cop trobeu un programa que complementi el vostre lloc web i que obtingui uns bons ingressos, seguiu-lo.
Què és el pressupost i previsió de fons?
Els mètodes i els processos de previsió i previsió de la part inferior del fons prenen estimacions a nivells baixos i els sumen per produir les xifres dels agregats més alts.
Índex de bases de la força aèria en línia en línia
Llistat de bases de la Força Aèria dels Estats Units als Estats Units d’Amèrica i a l’estranger, amb enllaços a llocs web oficials de la base de l’Aviació, quan estiguessin disponibles.
Tutoria en línia davant la docència en línia: Quina és la diferència?
L'ensenyament i la tutoria en línia són bones maneres de guanyar diners des de casa, però no són el mateix. Mireu quines són les diferències entre elles.